Τρόποι πληρωμής
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει επιλογή τρόπων πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς.
Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται.
Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας.
Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.
Α. Έξοδα αποστολής
ΕΛΤΑ Courier
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) : Τα έξοδα αποστολής, τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη, υπολογίζονται αναλόγως βάρους & όγκου, για τις παραδόσεις προϊόντων σε τόπους παράδοσης εντός πολεοδομικού συγκροτήματος Δήμων της Ελληνικής Επικράτειας.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ: Τα έξοδα αποστολής, τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη, υπολογίζονται αναλόγως βάρους & όγκου, για τις παραδόσεις προϊόντων σε τόπους παράδοσης δυσπρόσιτους, δηλαδή εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος Δήμων της Ελληνικής Επικράτειας.
Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:
α) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ – Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα π.χ. μεταφοράς ή αντικαταβολής) κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα της επιλογής μας. Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να ζητηθεί προκαταβολή μέρους της αξίας της παραγγελίας σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή επιβαρύνεστε επιπλέον με το ποσό των 2.50 €.Η πληρωμή με αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται στις παρακάτω περιπτώσεις..
1. Όταν οι περιοχές που πρόκειται να αποσταλούν τα προϊόντα χαρακτηρίζονται από τις μεταφορικές εταιρίες απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες.
2. Όταν το ποσό της παραγγελίας υπερβαίνει τα 500 €
3. Όταν λόγω όγκου τα εμπορεύματα αποστέλλονται με μεταφορική και όχι με την εταιρία Courier που συνεργαζόμαστε.
β) ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ – Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα π.χ. μεταφοράς) προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας και η δέσμευση των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε αυτήν από εμάς.
Η προεξώφληση γίνεται σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας που εμφανίζονται παρακάτω αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας.
1) Alpha Bank Αρ.Λογαριασμού IBAN : GR 8001403100310002002016282
Όνομα δικαιούχου : Γυναικείος Αγροτουριστικός Συναιτερισμός Πορταριάς
γ) ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
- μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover.
- με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
Εν συνεχεία θα πρέπει να μας αποστείλετε αντίγραφο της συγκεκριμένης κατάθεσης μέσω e-mail στο info@portaria-pelion.gr ή και να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά καλώντας στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του portaria-pelion.gr (2428099952) Μετά τη λήψη έγκυρου αντίγραφου κατάθεσης του συνολικού ποσού ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και τα μηνύματα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση μη λήψης αντιγράφου εντός 7 ημερολογιακών ημερών ή μη λήψης έγκυρου αντιγράφου κατάθεσης του συνόλου του ποσού η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα. Θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων) θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους: ή μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο ή με τηλεφωνική επικοινωνία, προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.
Παρακαλούμε οι πληρωμές μέσω e-banking αν είναι δυνατόν να γίνονται από την ίδια τράπεζα. Διαφορετικά επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα αποστολής εμβάσματος που διαφέρουν ανάλογα με την τράπεζα.
γ) ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ - Η εταιρία portaria-pelion.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard. Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα online συστήματα ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.
Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και εφόσον σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον χρόνο παράδοσης,πραγματοποιείτε μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα την πληρωμή του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα π.χ. μεταφοράς) με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε.
Με την επιβεβαίωση της πληρωμής σας θα ξεκινάει και η διαδικασία της αποστολής των προϊόντων καθώς και η σχετική ενημέρωση πρός εσάς με τους παρακάτω τρόπους.
1) μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο
2) με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ. το οποίο μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.
Σας ενημερώνουμε ότι μετά την εξώφληση της παραγγελίας σας είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είτε με χρέωση της πιστωτικής η χρεωστικής σας κάρτας εφόσον κανένας από τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο από δική σας υπαιτιότητα και για διάστημα 15 ημερών από την ημέρα που θα ολοκληρωθεί η συγκέντρωση των προϊόντων της παραγγελίας σας, η εταιρία μας δεν φέρει καμμία ευθύνη και η περίπτωση της υπαναχώρησης δεν θα ισχύει.